بررسی معاونت در جرائم شامل حدود، قصاص، دیات و تازیرات
✅پیدایش شبكه های کامپیوتری✅ارائه نرم افزاری برای مدیریت دانش کارمندان سازمان با BI✅پروپوزال شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش✅مبانی نظری شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش✅پرسشنامه شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش✅پرسشنامه بررسی ارتباط میان مولفه های مدیریت دانش با نوآوری سازمان✅جزوه کامل ساختمان داده ها✅جزوه آناتومی اندام - بخش فوقانی✅مبانی نظری تولید ناب و عملکرد بازرگانی✅مبانی نظری مدیریت دانش در آموزش و پرورش و مدارس 102 صفحه✅دانلود مبانی نظری مدیریت دانش 61 صفحه✅مبانی نظری تصمیم گیری مدیران مدارس آموزش و پرورش✅پرسشنامه تولید ناب✅مبانی نظری سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت✅مبانی نظری امکان سنجی اجرای بودجه ریزی عملیاتی✅پرسشنامه امکان سنجی اجرای بودجه ریزی عملیاتی✅مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش و سرمایه فکری 87 صفحه✅پرسشنامه تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی✅بررسی تحلیلی و انتقادی قانون الحاق یک تبصره به ماده 1130 قانون مدنی در مورد عسر و حرج زوجه✅مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی 112 صفحه✅مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی 64 صفحه✅تاثیر مولفه های مختلف بر مدیریت دانش و بررسی الزامات و رویکردها✅مبانی نظری رابطه مهارتهای مدیریت تنوع فرهنگی و سطح مشارکت اجتماعی✅پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری✅پیشینه تحقیق و مبانی نظری مدیریت دانش 75 صفحه
به وب سایت دانلود و دریافت فایل های درسی آموزشی خوش آمدید اکنون مشخصات فایل بررسی معاونت در جرائم شامل حدود، قصاص، دیات و تازیراترا مشاهده می نمایید
هدف از این تحقیق تعیین میزان تأثیر خانواده، مدرسه و سایر نهادهای اجتماعی در بروز جرم و جنایت در جامعه است.
در این مقاله سعی شده تا به نقش علل پدیدآورنده و سپس به نقش عوامل پیشگیری كننده توجه گردد. محرومیت های اقتصادی، تبعیض و نابرابری، جنگ، تراكم جمعیت، خانواده، مدرسه، رسانه های گروهی، تلویزیون، روزنامه ها و ماهواره در پیدایش جرم نقش بسزایی دارند. نقش خانواده از حیث گسسته بودن یا منسجم بودن، میزان تحصیلات والدین و شغل آنان از متغیرهای تعیین كننده جرم خیزی بوده است.
در رابطه با نقش مدرسه نیز، مطالب مورد تدریس، شیوه های تهیه و تدوین برنامه درسی، رابطه معلم و دانش آموز، اتخاذ شیوه های تربیتی و آموزشی با توجه به ویژگی های شخصیتی و روانی دانش آموز و تهیه و تدارك برنامه های اوقات فراغت از متغیرهای پیشگیری كننده و در عین حال تسهیل كننده شرایط بروز جرم به حساب می آیند. در ارتباط با نهادهای امنیتی، نقش پلیس و دستگاه های قضایی به عنوان متغیر پیشگیری كننده، آموزش دهنده و مراقبت كننده حایز اهمیت می باشد و اینكه این قشر بهتر است در نقش معلم به منظور جلب اعتماد اقشار مختلف، بخصوص نسل جوان، مطرح شود تا از این طریق به اهداف خود كه بالا بردن میزان آگاهی و بینش مردم در ارتباط با قوانین اجتماعی برای سلامت فردی و اجتماعی است نایل گردد. سرانجام با استفاده از آمار توصیفی و استنباطی سعی شد تا به تجزیه و تحلیل داده ها پرداخته شود كه بر این اساس رابطه معناداری بین عوامل یاد شده و بروز جرم در سطح 95 درصد مشاهده گردید.
کلمات کلیدی : جرم ، معاونت ، قانون ، تحریک ، ارتکاب
فهرست مطالب
چكیده. 1
مقدمه:. 2
طرح و بیان مساله. 2
اهداف تحقیق. 4
اهمیت و ضرورت پژوهش. 4
سوالات تحقیق:. 4
تعریف مفاهیم. 5
معاونت در جرم:. 5
ارکان معاونت در جرم. 6
رکن قانونی جرم معاونت:. 6
رکن مادی جرم معاونت. 7
ترغیب:. 7
تهدید:. 8
تطمیع:. 8
تحریک به ارتکاب جرم:. 9
دسیسه یا فریب:. 11
سوء استفاده از قدرت:. 12
ساخت وسایل ارتکاب جرم و یا تهیه آن:. 12
ارائه طریق ارتکاب جرم:. 14
تسهیل ارتکاب جرم. 15
رکن معنوی:. 15
معاونت در جرایم غیر عمدی. 17
پاسخ شـــورا به شرح ذیل است:18
روش پژوهش:. 18
جامعه آماری:. 18
نمونه آماری:. 19
ابزار تحقیق:. 19
نتیجه گیری. 20
منابع:21